BEGIN:VCALENDAR PRODID://WordPress//Event-Post-V5.9.2//EN VERSION:2.0 BEGIN:VEVENT SUMMARY:Εκδήλωση με θέμα "How is digital transformation changing Marketing? Examples from the industry" [15/05/2024] UID:https://hub.uoa.gr/how-is-digital-transformation-changing-marketing-examples-from-the-industry/ LOCATION: DTSTAMP:20240515T183000Z DTSTART:20240515T183000Z DTEND:20240515T203000Z DESCRIPTION:Το Executive MBA του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) στο πλαίσιο των δράσεων Business Events διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «How is digital transformation changing Marketing? Examples from the industry (Πώς αλλάζει ο ψηφιακός μετασχηματισμός το Μάρκετινγκ; Παραδείγματα από την αγορά)». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 και ώρα 18:30. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός (Digital Transformation) είναι μια εσωτερική διαδικασία που έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια στην πλειοψηφία των εταιριών, ως μια αναγκαία λύση για να προσαρμοστούν στα σύγχρονα δεδομένα που φέρνει η εξέλιξη της τεχνολογίας. Η γρήγορη προσαρμογή και ευελιξία των εταιριών, με τη χρήση στρατηγικών και ικανοτήτων στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών και εργαλείων, όπως μεταξύ άλλων των business analytics και του artificial intelligence (AI), μπορεί να εδραιώσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επηρεάζει τόσο τις διαδικασίες όσο και τους ρόλους, τις αρμοδιότητες, τα καθήκοντα των επιμέρους τμημάτων και ομάδων συνεργατών στο περιβάλλον εργασίας, ενώ επιδρά άμεσα και στον τρόπο που η εταιρία συνεργάζεται με τους εξωτερικούς φορείς, τους προμηθευτές και εν τέλει τους πελάτες της. Πιο συγκεκριμένα στον τομέα του Μάρκετινγκ, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αφορά κυρίως στην υιοθέτηση ψηφιακών (digital) εργαλείων και media προκειμένου ένα brand να στοχεύσει, να επικοινωνήσει και εν τέλει να αξιολογηθεί το αποτέλεσμα μιας προϊοντικής επικοινωνίας πιο ολοκληρωμένα. Αυτό επιτυγχάνεται κατά βάση με την προσαρμογή του οργανισμού στο να χτίσει μια στρατηγική που θα βοηθήσει σταδιακά στη μεταφορά πόρων και εστίασης από το «παραδοσιακό μάρκετινγκ» σε αυτό που πλέον ονομάζεται «ψηφιακό μάρκετινγκ». Είναι μια αναγκαία λύση για να θωρακιστεί ένας οργανισμός από τις ταχύτατα εξελισσόμενες ψηφιακές προκλήσεις και αλλαγές, επιτυγχάνοντας μια πιο αποτελεσματική στόχευση της επικοινωνίας σε υφιστάμενους και δυνητικούς καταναλωτές. Κατά τη διάρκεια της εισήγησής τους, οι ομιλητές θα χρησιμοποιήσουν παραδείγματα από την αγορά για να ενισχύσουν τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού στο Μάρκετινγκ. Στην εκδήλωση συμμετέχουν οι κ.κ.: Δημήτρης Δρόσος, Επίκουρος Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών,Γιάννης Μηλιώνης, Director Commercial Portfolio, Coca-Cola,Θωμάς Αλεξόπουλος, Senior Brand Manager, Mondelez International,Χρυσούλα Κουτσούρη, Product Manager Radiology, Bayer. Η εκδήλωση θα διεξαχθεί μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Webex. Για να ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ κάνετε κλικ εδώ. Εφόσον εγγραφείτε, την Τρίτη 14 Μαΐου 2024 θα σας σταλεί ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην εκδήλωση του Executive MBA του Ε.Κ.Π.Α. Μέχρι την ημερομηνία πραγματοποίησης της εκδήλωσης σας προσκαλούμε να πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://emba.ba.uoa.gr/. Πληροφορίες Κτήριο: Γρυπάρειο Μέγαρο, Σοφοκλέους 1 & Αριστείδου, 5oς Όροφος, γραφείο 508, Αθήνα 10559Τηλέφωνο: +30 210 368 9415, +30 210 368 9486 E-mail: emba@ba.uoa.gr Web site: https://emba.ba.uoa.gr/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/executive-mba-ekpa/ YouTube: https://www.youtube.com/@ExecutiveMBA-EKPA Facebook: https://www.facebook.com/executive.mba.ekpa/ END:VEVENT END:VCALENDAR