Το Εργαστήριο Ψυχογλωσσολογίας και Νευρογλωσσολογίας (https://psychoneurolinglab.phil.uoa.gr/) διοργάνωσε με επιτυχία ημερίδα με θέμα «Η Ελληνική ως γλώσσα κληρονομιάς: Ψυχο-κοινωνιο-γλωσσολογικές μελέτες και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις» στις 26 Ιουνίου 2024 στον χώρο του Διδασκαλείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (https://www.greekcourses.uoa.gr/).
![898237 1340](https://hub.uoa.gr/wp-content/uploads/2024/07/898237_1340-1024x768.jpg)
![12](https://hub.uoa.gr/wp-content/uploads/2024/07/12-1024x768.jpg)
![13](https://hub.uoa.gr/wp-content/uploads/2024/07/13-1024x768.jpg)
![14](https://hub.uoa.gr/wp-content/uploads/2024/07/14-1024x768.jpg)
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου GRECAT – Greek in Catalonia «Από το παρελθόν στο παρόν: Η Ελληνική ως γλώσσα πολιτισμικής κληρονομιάς στην Ελληνική Κοινότητα της Καταλονίας», το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Καταπίστευμα Κωνσταντίνου Τσαγκαδά και τον ΕΛΚΕ-Ε.Κ.Π.Α., 2023-2024 (Κ.Ε.: 20202) (Ε.Υ.: Μαρία Ιακώβου). Στόχος της ημερίδας ήταν η παρουσίαση πρόσφατων ψυχογλωσσολογικών και κοινωνιογλωσσολογικών μελετών για την Ελληνική ως γλώσσα πολιτισμικής κληρονομιάς και η συζήτηση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για τη διδασκαλία της στο εξωτερικό. Παρουσιάστηκαν 7 προφορικές ανακοινώσεις, ενώ προσκεκλημένες ομιλήτριες ήταν οι Καθηγήτριες Λίλα Δασκαλάκη (University of Alberta), Ελένη Σκούρτου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Άσπα Χατζηδάκη (Πανεπιστήμιο Κρήτης) και Βίκυ Χοντρογιάννη (University of Edinburgh).
![898237 1341](https://hub.uoa.gr/wp-content/uploads/2024/07/898237_1341-768x1024.jpg)
![1](https://hub.uoa.gr/wp-content/uploads/2024/07/1-768x1024.jpg)