Στο πλαίσιο του μαθήματος υποχρεωτικής επιλογής Δ΄ εξαμήνου «Κοινοβουλευτικό Δίκαιο», οι φοιτητές και οι φοιτήτριες της Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων, συνοδευόμενοι από τους διδάσκοντες του μαθήματος, Αναπληρωτή Καθηγητή και Διευθυντή του Εργαστηρίου Συνταγματικών Ερευνών κ. Νίκο Παπασπύρου και την Επίκουρη Καθηγήτρια κα Αικατερίνη Πέρρου.
Κατά την επίσκεψη, οι φοιτητές περιηγήθηκαν στους χώρους της Βουλής, ξεναγήθηκαν στην επετειακή έκθεση της για τα 50 χρόνια από την ψήφιση του Συντάγματος του 1975, ενώ παρακολούθησαν και συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής των Ελλήνων.
