Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Διήμερο Ναυτιλιακών e-Σεμιναρίων από το Τμήμα Διαχείρισης Λιμένων και Ναυτιλίας του ΕΚΠΑ (31/5/23, 19.30 – 1/6/23, 19.30)

Το Τμήμα Διαχείρισης Λιμένων και Ναυτιλίας, της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποιεί ένα διήμερο Ναυτιλιακών διαδικτυακών Σεμιναρίων (πλατφόρμα webex), υπό την οργάνωση των Επίκουρων Καθηγητών του Τμήματος Δρ. Ευθύμιου Ρουμπή και Δρ. Μιχάλη Τσατσαρώνη.

Το Πρόγραμμα των Ναυτιλιακών Σεμιναρίων διαμορφώνεται ως εξής:

Τετάρτη 31 Μαΐου, 2023 – 7.30 μ.μ.

Θέμα: “Βιομηχανία Διάλυσης Πλοίων: Αγορά, Διαδικασίες και Προοπτικές”

Ομιλητής: κ. Χάρης Καρατζάνος | S&P Broker – Eurochart SA

Σύνδεσμος  Webex: https://uoa.webex.com/uoa/j.php?MTID=m8ddedc95a70cdb72d558068cfc34d0d4

Meeting Number: 2734 066 1280 | Password: 8qCeqwwrm85

***

Πέμπτη 1 Ιουνίου, 2023 – 7.30 μ.μ.

Θέμα: “Εναλλακτικά Καύσιμα και Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών για την Ενεργειακή Αποδοτικότητα των Πλοίων ”          

Ομιλητές:
Δρ. Σταύρος Καραμπερίδης | Head of Maritime Transport Research Group, Plymouth Business School
κ. Θάνος Καπράλος (MSc) | Managing Director – Commercial & Operations, SeaCircle

Σύνδεσμος Webex: https://uoa.webex.com/uoa/j.php?MTID=m4c09cc533289d346e297bea1080a688e

Meeting Number: 2733 449 5733 | Password: spQuYmJM323


Σύνοψη Θεματολογίας Σεμιναρίων:

1ο Σεμινάριο: “Βιομηχανία Διάλυσης Πλοίων: Αγορά, Διαδικασίες και Προοπτικές”

  1. Η αγορά των διαλύσεων και ο κύκλος ζωής ενός πλοίου
  2. Η επιχειρηματική δραστηριότητα της ανακύκλωσης πλοίων
  3. Επισκόπηση των αγορών διάλυσης πλοίων στη ΝΑ Ασία
  4. Θεσμικό πλαίσιο και περιβαλλοντικό αποτύπωμα της διάλυσης πλοίων
  5. Διάφοροι τύποι αποσυναρμολόγησης πλοίων και οι επιπτώσεις τους
  6. Το χρηματοοικονομικό κόστος της πράσινης ανακύκλωσης πλοίων για τον πλοιοκτήτη

2ο Σεμινάριο: “Εναλλακτικά Καύσιμα και Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών για την Ενεργειακή Αποδοτικότητα των Πλοίων”

  1. Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν κρίσιμες στρατηγικές προτεραιότητες αναφορικά με τον δραστικό περιορισμό των εκπομπών άνθρακα και του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος και υποχρεούνται, έως το 2050, να επιτύχουν τον στόχο “Net Zero”.
  2. Συνεπώς, οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις καλούνται να λάβουν άμεσα μέτρα για τη μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, καθώς εντείνονται οι επιπτώσεις από την υπερθέρμανση του πλανήτη.
  3. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, έμφαση δίνεται στην αναζήτηση νέων τύπων καυσίμων.
  4. Η ναυτιλιακή αγορά, ενδεχομένως, αναζητά μια ολιστική προσέγγιση στο θέμα αυτό, ξεκινώντας από τη θεμελιώδη αρχή λειτουργίας των πλοίων και τη χρήση ενεργειακών πόρων.
  5. Με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών αναμένεται να μειωθούν και διαφοροποιηθούν οι απαιτήσεις στη χρήση των καυσίμων πλοίων.
  6. Αποτελεί η επιλογή αυτή των ναυτιλιακών επιχειρήσεων για εναλλακτικά καύσιμα και εφαρμογή νέων τεχνολογιών βελτίωσης της ενεργειακή αποδοτικότητα των πλοίων επαρκή και αποτελεσματική λύση στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης?
από έως
Scheduled Οικονομικές Επιστήμες Παρουσιάσεις

ΕΚΠΑ © 2024. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Μετάβαση στο περιεχόμενο
EN