Το Σάββατο 9 Απριλίου 2022, πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο ΠΑΘΑΝ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, το 1ο Φροντιστήριο Ηλεκτροκαρδιογραφήματος που διοργανώθηκε μετά από πρωτοβουλία του Καθηγητή Καρδιολογίας του ΕΚΠΑ Σπύρου Δευτεραίου και εθελοντική συμμετοχή και οργάνωση από την πλευρά των φοιτητών. Ο συντονισμός έγινε από τον Ομότιμο Καθηγητή Καρδιολογίας του ΕΚΠΑ Ευστάθιο Ηλιοδρομίτη, τον Συντ. Δ/ντη της Καρδιολογικής Κλινικής του ΓΝΑ «Γ. Γεννηματάς», Δημήτριο Αβραμίδη, τον Επιμελητή Α’ της ίδιας κλινικής Ανδρέα Καούκη και τους Καρδιολόγους, Ακαδημαϊκούς Υποτρόφους του ΕΚΠΑ, Δημήτριο Βραχάτη και Σωτηρία Γιωτάκη. Τίμησε με την παρουσία του και απηύθυνε χαιρετισμό ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Υγείας και Καθηγητής Χειρουργικής του ΕΚΠΑ Εμμανουήλ Πικουλής.
Συμμετείχαν 40 φοιτητές στους οποίους είχε διανεμηθεί από ημερών ηλεκτρονικά εγχειρίδιο πρακτικής διάγνωσης ΗΚΓ που συντάχθηκε από την ομάδα του Καθηγητή Σπύρου Δευτεραίου. Το μάθημα ξεκίνησε με μία βραχεία αλλά περιεκτική εισήγηση για τις βασικές αρχές του φυσιολογικού και παθολογικού ΗΚΓ και ολοκληρώθηκε με την πρακτική άσκηση ομάδων 5-6 φοιτητών σε ηλεκτροκαρδιογραφήματα. Οι φοιτητές ασκήθηκαν σε πραγματικές περιπτώσεις ΗΚΓ που συλλέχθηκαν από την Καρδιολογική κλινική του ΓΝΑ «Γ. Γεννηματάς», σε μία προσπάθεια να θυμίζει η άσκηση μία εικονική περιήγηση στους θαλάμους των ασθενών. Τόσο η συλλογή των ηλεκτροκαρδιογραφημάτων, όσο και η άσκηση των φοιτητών σε μικρές ομάδες δε θα ήταν εφικτή χωρίς την συμβολή των ειδικευόμενων Καρδιολόγων του ΓΝΑ «Γ. Γεννηματάς» και υποψηφίων Διδακτόρων του ΕΚΠΑ, κ.κ. Μαρίας Κούστα, Ιωάννη Αναγνωστόπουλου, Ελένης Λάκκα και Ιφιγένειας Αποστόλου.
Σύμφωνα με τον Καθηγητή Σπύρο Δευτεραίο «η μεγάλη προσέλευση και ενεργός συμμετοχή που έδειξαν οι φοιτητές συνέδραμαν στην μεγάλη επιτυχία του εκπαιδευτικού αυτού εγχειρήματος και μας γεμίζει με ευθύνη και προσμονή για το επόμενο. Ήδη έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον πολύ μεγαλύτερος αριθμός φοιτητών, αλλά καθώς οι συνθήκες της πανδημίας μας έθεταν περιορισμό τη συμμετοχή ~40 ατόμων ανά μάθημα».