Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Καθηγητής Χρόνης Κυνηγός, Διευθυντής του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας , Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ http://etl.eds.uoa.gr

Εκδόθηκαν τα πρακτικά του 15ου Διεθνούς Συνεδρίου ‘International Conference on Technology in Mathematics Teaching’, Aarhus University, Denmark. Ο Καθηγητής Χ. Κυνηγός ήταν προσκεκλημένος ομιλητής και έθεσε για πρώτη φορά στην κοινότητα της Διδακτικής των Μαθηματικών την πρόκληση και την αναγκαιότητα για τα Εκπαιδευτικά συστήματα της Ευρώπης αλλά και ευρύτερα, της καλλιέργειας του ορθολογισμού και της λογικο-μαθηματικής και υπολογιστικής σκέψης στην αντιμετώπιση των κοινωνικο-επιστημονικών ζητημάτων στην ψηφιακή εποχή.

img 01
  1. Το σχετικό άρθρο θα το βρείτε εδώ:  https://doi.org/10.7146/aul.452, ISBN: 978-87-7507-525-6
  2. Την βιντεοσκοπημένη ομιλία του Καθηγητή θα την βρείτε εδώ: http://conferences.au.dk/ictmt15,
  3. Ένα παράδειγμα ψηφιακού παιχνιδιού για την εμπλοκή των μαθητών με το ζήτημα των επιλογών του πολίτη κατά την εποχή της Πανδημίας θα βρείτε εδώ http://etl.ppp.uoa.gr/choico/?covid19survivorGR (Ελληνικά) και εδώ http://etl.ppp.uoa.gr/choico/?covid19survivor (Αγγλικά).

Το παιχνίδι με τίτλο ‘Covid Survivor’ είναι ένα από τα ποικίλα σχετικά παιχνίδια που αναπτύχθηκαν από μαθητές, φοιτητές, στελέχη και συνεργάτες του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας με το συγγραφικό σύστημα ‘ChoiCo’ – ‘Choices with Consequences’. Το ChoiCo αποτελεί μια πρωτότυπη επινόηση του Εργαστηρίου, ελεύθερα διαθέσιμη σε οποιονδήποτε φυλλομετρητή,  με διεθνή απήχηση και παρουσία στο Φωτόδεντρο των Μαθηματικών στην Υποδομή του ΥΠαιΘ ‘Ψηφιακό Σχολείο’ (ΙΤΥΕ-Διόφαντος). Θα το βρείτε εδώ: http://etl.ppp.uoa.gr/choico/

Ο Καθηγητής και οι συνεργάτες του Εργαστηρίου με χαρά προσκαλούν συναδέλφους που ενδιαφέρονται, να αναπτύξουν παιχνίδια με το ChoiCo και να μελετήσουν την αξία συμμετοχής μαθητών, φοιτητών, πολιτών ευρύτερα αλλά και επιστημόνων στο παιχνίδι και παράλληλα στη διαδικασία σχεδιασμού και διασκευής όμορων προσομοιώσεων κοινωνικο-επιστημονικών ζητημάτων. Όπως πάντα το Εργαστήριο είναι ανοικτό σε παρεμφερείς συνεργασίες και προοπτικές.

img 02

Ακολουθεί η αναφορά στο άρθρο του Καθηγητή καθώς και άλλες τρείς με τους μετα-διδάκτορές του Δρ. Ν. Γιαννούτσου και Δρ. Μ Γριζιώτη καθώς και την Αν. Καθ. Μ. Δασκολιά σχετικά με το εν λόγω αντικείμενο.

  • Kynigos, C. (2022) Embedding Mathematics in socio-scientific games: the case of the mathematical in grappling with Wicked Problems, In U.T. Jankvist, R. Elicer, A. Clark-Wilson, H.-G. Weigand, & M. Thomsen (Eds.), Proceedings of the 15th International Conference on Technology in Mathematics Teaching (ICTMT 15) (pp. 11-28). Aarhus University.
  • Kynigos, C., Grizioti, M (2020) Modifying games with ChoiCo: integrated affordances and engineered bugs for Computational Thinking, British Journal of Educational Technology, 51 (6), Wiley, UK, 2252-2267.  https://doi.org/10.1111/bjet.12898
  • Kynigos, C., Yiannoutsou, N. (2018) Children Challenging the Design of Half-baked Games: Expressing Values through the process of Game Modding. International Journal of Child-Computer Interaction, 17, Elsevier, Pubs., 16-27.
  • Yiannoutsou, N., Kynigos, C. Daskolia, M. (2014) Constructionist designs in game modding: the case of learning about sustainability, Constructionism and Creativity, Proceedings of the 3rd International Constructionism Conference 2014,Futschek, G., Kynigos, C.  (eds.), August 2014, Vienna, Austria, © Österreichische Computer Gesellschaft 2014, 459-469.

Την οργάνωση του  επόμενου συνεδρίου ICTMT-16, την ανέλαβε το ΕΚΠΑ, με Πρόεδρο τον Καθ. Χ. Κυνηγό τον Ιούνιο του 2023. Θα ακολουθήσει σχετικά ενημέρωση.

ΕΚΠΑ © 2024. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Μετάβαση στο περιεχόμενο
EN