Το Εργαστήριο Ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του ΕΚΠΑ (Διευθυντής Καθ. Γ. Τσουρβάκας), στην πρώτη ερευνητική του προσπάθεια πήρε το πρώτο του ερευνητικό έργο με τίτλο Development of novel neuromarketing data-driven breast cancer screening promotion messages, το οποίο έχει διάρκεια 24 μήνες και προϋπολογισμό 139.960€.
Στην πρόταση, η οποία πρώτευσε ανάμεσα σε εκατοντάδες, κύριος ερευνητήες ήταν ο Καθηγητής κ. Γεώργιος Τσουρβάκας, ενώ συμμετείχαν οι ερευνήτριες του εργαστηρίου Dr Ioanna Yfantidou (Senior Lecturer in Marketing Liverpool Business School) και Dimitra Skandali (Phd Student).
Επισυνάπτεται η πρόταση και τα σχόλια των κριτών.