Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του καθηγητή του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ Γιώργου Πλειού με τίτλο Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ. Πώς το 2015 το «Ναι» των Μέσων έγινε στις κάλπες «Όχι» (Αθήνα, εκδόσειςΤόπος).
Το βιβλίο ερευνά το ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δημοψηφίσματα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισμένων χωρών με την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δημοψηφίσματα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015). Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ελληνικό δημοψήφισμα, καθώς το ερχόμενο καλοκαίρι συμπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του.
Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσματα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την επιστημονική ευθύνη του συγγραφέα με ομάδα συνεργατών του. Ακολούθως, αναλύεται η αντίφαση μεταξύ της στάσης των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν εντόνως το «Ναι», και της στάσης του εκλογικού σώματος το οποίο τελικώς ψήφισε με μεγάλη πλειοψηφία υπέρ του «Όχι».
Ο Γιώργος Πλειός είναι καθηγητής στο Tμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ της Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Κοινωνικής Έρευνας στα ΜΜΕ και Διευθυντής της Σ.Ε. του ΠΜΣ “Media and refugee/migration flows.” Είναι ακόμη μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Κόμβου Αριστείας για το Άσυλο και τη Μετανάστευση του ΕΚΠΑ και συντονιστής του προγράμματος “Revive” Jean Monet Erasmus+: The Future of Displaced People under the EU auspices in the Post Pandemic Era – Lessons learned and new challenges.