Πραγματοποιήθηκε στις 25 Μαΐου 2026, η τελετή ορκωμοσίας των αποφοίτων του β’ κύκλου του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μάρκετινγκ Αθλητισμού, Πολιτισμού, Πολιτικής» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν συγγενείς, φίλοι, διδάσκοντες, εκπρόσωποι των πανεπιστημιακών αρχών και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, οι οποίοι μοιράστηκαν με τους αποφοίτους μία ιδιαίτερα σημαντική στιγμή της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής τους πορείας.
Οι απόφοιτοι του Προγράμματος, εφοδιασμένοι με σύγχρονες γνώσεις, πρακτικές δεξιότητες και υψηλό αίσθημα ευθύνης, αποτελούν πλέον ενεργά μέλη μιας νέας γενιάς επαγγελματιών, έτοιμων να συμβάλουν δημιουργικά και ουσιαστικά στους τομείς δραστηριοποίησής τους.
Η ακαδημαϊκή κοινότητα του Προγράμματος και του Πανεπιστημίου θα παραμείνει στο πλευρό τους, ως δίκτυο στήριξης, έμπνευσης και συνεργασίας.
Ευχόμαστε στους αποφοίτους μας κάθε επιτυχία, δύναμη και πρόοδο στη νέα τους πορεία.
