Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Προς μια Συμπεριληπτική και Βιώσιμη Ανώτατη Εκπαίδευση: Το Πλαίσιο INWELL και οι Προοπτικές του

Από τις 3 έως και τις 6  Φεβρουαρίου 2025, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) έλαβε μέρος στην πρώτη συνάντηση του προγράμματος με τίτλο: «Developing a micro-credential methodological framework at the service of sustainable education: linking inclusion, well-being and affect – INWELL» το οποίο έλαβε χώρα στο Πανεπιστήμιο Witwatersrand της Νότιας Αφρικής (University of the Witwatersrand, Johannesburg). Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της πρόσκλησης «Seed funding for research activities and African-European collaboration» του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου CIVIS. Τον συντονισμό του προγράμματος έχει εκ μέρους του Ε.Κ.Π.Α. η Επίκουρη Καθηγήτρια Ασπασία Δανιά, ενώ από τα Πανεπιστήμια του CIVIS συμμετέχουν η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Maria Impedovo, Aix-Marseille Université, η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Veronica Lopresti, Sapienza Università di Roma και οι Καθηγητές Georgia Torres, Demitri Constantinou και Reuben Dlamini από το University of Witwatersrand South Africa.

IMG 20250204 WA0004

Το Παιδαγωγικό Πλαίσιο INWELL: Μια Ολιστική Προσέγγιση στη Μικροδιαπίστευση

Αναλυτικότερα, η τετραήμερη συνάντηση επικεντρώθηκε στη δημιουργία του παιδαγωγικού πλαισίου INWELL. Το παιδαγωγικό πλαίσιο INWELL αξιοποιεί τη διεπιστημονική γνώση και την πολιτισμική πολυμορφία εντός της συμμαχίας CIVIS ως βάση για το σχεδιασμό προγραμμάτων μικρο-διαπιστευτηρίων (micro-credentials) στην υπηρεσία της βιώσιμης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αναγνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες του κάθε κοινωνικο-πολιτισμικού και ακαδημαϊκού πλαισίου, το INWELL παρέχει βασικές κατευθυντήριες γραμμές για τον σχεδιασμό παιδαγωγικά συναφών μικρο-προγραμμάτων με γνώμονα την ένταξη, την ευημερία, και την σχεσιακή αλληλεπίδραση των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Το πρόγραμμα της συνάντησης περιελάμβανε συνεδρίες, οι οποίες κάλυψαν, μεταξύ άλλων, τα εξής θέματα:

  • Ημέρα 1η : “What are Micro-credentials: Case-Based Learning”, Aspasia Dania, National and Kapodistrian University of Athens, Greece
  • Ημέρα 2η: “Linking Inclusion, Well-being, and Affect in Academic Research and Practice with the INWELL Framework “, Maria Impedovo, Aix-Marseille Université, France
  • Ημέρα 3η: “Possibilities and Challenges of Translating the INWELL  Framework to Practice within Different Cultural Contexts”, Georgia Torres, Demitri Constantinou, Reuben Dlamini, University of Witwatersrand South Africa
  • Ημέρα 4η: “Using the INWELL Framework to Assess Academic Performance”, Veronica Lo Presti, Laura Tolentino, Sapienza Università di Roma, Rome.

INWELL INFOGRAPHIC

Οι Προοπτικές της Εφαρμογής του INWELL

Ενσωματώνοντας τις παραπάνω προοπτικές, το πλαίσιο INWELL προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση για ακαδημαϊκή μάθηση χωρίς αποκλεισμούς, ανοίγοντας ευκαιρίες ενδυνάμωσης των φοιτητών/φοιτητριών από όλα τα πανεπιστήμια της συμμαχίας του CIVIS να ανταποκριθούν επιτυχώς στα πολλαπλώς μεταβαλλόμενα εκπαιδευτικά τοπία.

Η δεύτερη συνάντηση του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο 2025 και θα περιλαμβάνει προκαταρκτική έρευνα εφαρμογής του πλαισίου INWELL στο σχεδιασμό προγραμμάτων μικρο-διαπιστευτηρίων (micro-credentials) μεταξύ των συνεργαζόμενων ιδρυμάτων.

Εκ μέρους του γραφείου CIVIS στο Ε.Κ.Π.Α.

IMG 20250204 WA0005

ΕΚΠΑ © 2025. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Μετάβαση στο περιεχόμενο
EN