Η Ομάδα Εργασίας του Μουσείου Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας (ΦΕΤ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) συνεχίζει τις έως τώρα δράσεις της για την επανασυγκρότηση και την επαναλειτουργία του, και παρουσιάζει την πρόοδο του Έργου και τις προοπτικές του Μουσείου σε επισκέπτες όλων των ηλικιών στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων, 18 Μαΐου 2026, επισημαίνοντας τις επιστημονικές και τεχνολογικές –αλλά πάντα και εκπαιδευτικές και πολιτιστικές– επιζητήσεις και στοχεύσεις του Μουσείου στο Μέγαρο Φυσικής, Σόλωνος 104 και ώρα 11.00 π.μ..
