Νέα & Ανακοινώσεις

Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Ε.Κ.Π.Α. Ζαχαρούλα Σμυρναίου συμμετείχε ως προσκεκλημένη ομιλήτρια στο 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Ε.Κ.Π.Α. Ζαχαρούλα Σμυρναίου συμμετείχε ως προσκεκλημένη ομιλήτρια στο 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

Η κ. Ζαχαρούλα Σμυρναίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών και Αντιπρόεδρος του ΙΤΥΕ Διόφαντος συμμετείχε, ως προσκεκλημένη ομιλήτρια, στις εργασίες του 20ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, με τίτλο « Η Φυσική Συναντά την Κοινωνία» – Ανακαλύψεις – επιτεύγματα – προοπτική για τη Φυσική του 21ου αιώνα, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 8-10 Μαρτίου 2024 στη Λαμία, υπό την Αιγίδα του ΥΠΑΙΘ, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος και του Δήμου Λαμιέων με τη συνδιοργάνωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδος και τη συνεργασία του Τμήματος Φυσικής Λαμίας.

σμυρ.1

Σκοπός του  20ου Πανελλήνιου Συνέδριου της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών ήταν να αποτελέσει το βήμα από όπου διακεκριμένοι επιστήμονες οι οποίοι διαπρέπουν στη χώρα μας και στο εξωτερικό, παρουσίασαν τις εργασίες τους πάνω στη σύγχρονη Φυσική. Παράλληλα το συνέδριο επεδίωξε να δώσει την ευκαιρία στους συναδέλφους να καταθέσουν τους προβληματισμούς και τις προτάσεις τους για την αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής. Ιδιαίτερος στόχος του συνεδρίου είναι να χτίσει γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στον επιστημονικό χώρο, την εκπαίδευση, την κοινωνία και τον πολίτη.

σμυρ.2

Η πρώτη εισήγηση της κ. Σμυρναίου Αναπληρώτριας Καθηγήτριας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ε.Κ.Π.Α. έφερε τον τίτλο ««Η εξέλιξη της Διδακτικής των Φυσικών επιστημών: Από τον πειραματισμό και την επίλυση προβλημάτων στην αξιοποίηση της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης». Κεντρική αρχή της ομιλίας ήταν η σύνδεση των Νέων Θεωριών Μάθησης με τη νέα κοινωνική και εκπαιδευτική πραγματικότητα, όπως αυτή διαμορφώνεται σήμερα, την εποχή του ψηφιακού γραμματισμού, καθώς οι Θεωρίες Μάθησης εξελίσσονται για να εφαρμοστούν τα νέα παιδαγωγικά μοντέλα. Η ανάπτυξη της διδασκαλίας της Φυσικής έχει και αυτή εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου, ενσωματώνοντας την μάθηση με βάση το πρόβλημα, την αυθεντική μάθηση και το σύγχρονο διδακτικό υλικό για την ενίσχυση της κατανόησης δεξιοτήτων και επίλυσης προβλημάτων. Έτσι, από τη διερευνητική μάθηση και τη μοντελοποίηση, η Διδακτική Φυσικών Επιστημών εστιάζει σήμερα σε εναλλακτικές μελλοντικές καταστάσεις, αυθεντικά προβλήματα, παγκόσμια ζητήματα και αμφιλεγόμενα θέματα που η επίλυσή τους απαιτεί πιθανολογική σκέψη, απαντήσεις σε προκλήσεις και σύνδεση των αρχών της Διδακτικής της Φυσικής με τη δημιουργικότητα, την σύνδεση διαφορετικών πεδίων γνώσης και τις καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις. Από τη στιγμή που σήμερα ο επιστημονικός αλφαβητισμός έχει αλλάξει ριζικά και η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει και τον τομέα της εκπαίδευσης, στο κλίμα της μετα- αλήθειας και του εικονικού/ ψηφιακού χάους, οι μαθητές θα πρέπει να δρουν σε πολλαπλά αναπαραστασιακά συστήματα, να διαχειρίζονται πολλαπλά δεδομένα με κριτική αξιολόγηση και παράλληλα να δρουν ως μελλοντικοί ενεργοί πολίτες. Έτσι, στη Διδακτική Φυσικών Επιστημών τα επιστημονικά εργαστήρια του μέλλοντος, τα Newton Rooms, τα εργαστήρια κατασκευής και όλες αυτές οι σύγχρονες δομές εργαστηρίων αποτελούν το μέλλον της Διδακτικής της Φυσικής, καθώς αποτυπώνουν την επιστημονική ερμηνεία της καινοτομίας στην εκπαίδευση.

σμυρ.4

Ταυτόχρονα, η κ. Σμυρναίου συμμετείχε με δεύτερη ομιλία/ παρουσίαση στη συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με Θέμα «Αξιολόγηση PISA: Οι επιδόσεις των μαθητών και μαθητριών της Ελλάδας στις Φυσικές Επιστήμες: Συγκρίσεις- ερμηνείες- προβληματισμοί.». Ο τίτλος της παρουσίασής της ήταν «Αποτελέσματα της Αξιολόγησης PISA- Σύγκριση με Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Ερευνητικές Πολιτικές.». Αντικείμενο της παρουσίασης ήταν η σύνδεση του διεθνούς προγράμματος PISA και των στόχων του με άλλες ευρωπαϊκές πολιτικές στον τομέα της εκπαίδευσης, ώστε να διαφανούν όχι μόνο τα αποτελέσματα του προγράμματος διεθνώς και στην Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα να τονιστεί ότι τα ευρωπαϊκά επιστημονικά κείμενα για το μέλλον της εκπαίδευσης αναδεικνύουν ευρωπαϊκές πολιτικές που στοχεύουν στην προετοιμασία των μαθητών/τριών για έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. Το πρόγραμμα του ΟΟΣΑ για τη διεθνή αξιολόγηση των μαθητών στοχεύει όχι μόνο στο εύρος γνώσεων και δεξιοτήτων αλλά και στην ισότιμη συμμετοχή των μαθητών/τριών, λαμβάνοντας υπόψιν δημογραφικές, κοινωνικές, οικονομικές και εκπαιδευτικές μεταβλητές και ενισχύοντας τους μαθητές/τριες να αντιμετωπίζουν κριτικά θέματα της καθημερινής ζωής, να συμμετέχουν πλήρως και ισότιμα στην πολιτική, πολιτιστική και κοινωνική ζωή της χώρας τους και να αναζητούν πρακτικές για την αντιμετώπιση αμφιλεγόμενων θεμάτων και σύγχρονων προκλήσεων. Αυτή η στοχοθεσία συνάδει και με το «Σχέδιο Δράσης για την Ψηφιακή Εκπαίδευση 2021-2027», δίνοντας έμφαση μέσω των ανωτέρω σε εκπαιδευτικά συστήματα υψηλής απόδοσης που θα αντιμετωπίζουν τις σύγχρονες προκλήσεις στην μετα- κορωνοϊό εποχή. Στην ίδια κατεύθυνση κυμαίνονται και οι διεθνείς οδηγίες του «OECD SKILSS OUTLOOK 2022», καθώς μέσω της δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης οι μαθητές εξοπλίζονται με δεξιότητες ζωής για να ευδοκιμήσουν σε έναν περίπλοκο και μεταβαλλόμενο κόσμο, και της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για «Διδασκαλία αμφιλεγόμενων θεμάτων» μέσω της εκπαίδευσης για τη δημοκρατική πολιτότητα και της εκπαίδευσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Διαφαίνεται, επομένως, ότι το σύνολο των ευρωπαϊκών πολιτικών, συμπεριλαμβανομένου και του PISA, έρχονται να ενδυναμώσουν την εκπαίδευση προσφέροντας μια ανανεωμένη προσέγγιση στα μοντέλα διδασκαλίας της Επιστήμης μέσω της προώθησης νέων προσεγγίσεων στην εκπαίδευση, της συνεργασίας των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων, της μεταφοράς τεχνογνωσίας με γόνιμο και κριτικό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψιν τις κοινωνικοοικονομικές μεταβλητές στην εκπαίδευση, τις κοινωνικοσυναισθηματικές συνιστώσες της μάθησης και τα σύγχρονα προβλήματα.

Περισσότερες πληροφορίες στο λινκ του συνεδρίου: https://www.eef20.gr/.

«Διαδρομές ΙΙ»: Δράση Δικτύωσης εκπαιδευτικών κοινοτήτων/φορέων για την προαγωγή του θετικού κλίματος και την ενίσχυση των θετικών συμπεριφορών και σχέσεων στη σχολική κοινότητα, Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ (2024-2025)

«Διαδρομές ΙΙ»: Δράση Δικτύωσης εκπαιδευτικών κοινοτήτων/φορέων για την προαγωγή του θετικού κλίματος και την ενίσχυση των θετικών συμπεριφορών και σχέσεων στη σχολική κοινότητα, Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ (2024-2025)

Στο πλαίσιο των πολυετών δράσεων του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Ε.Κ.Π.Α. η επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου σχεδίασε και υλοποίησε την πολυεπίπεδη  Δράση Δικτύωσης εκπαιδευτικών κοινοτήτων/φορέων για την προαγωγή του θετικού κλίματος και την ενίσχυση των θετικών συμπεριφορών και σχέσεων στη σχολική κοινότητα με τίτλο «Διαδρομές II» ( Σεπτέμβριος 2024- Ιούλιος 2025). Το Εργαστήριο Σχολικής […]

Συμμετοχή στο 11th Nishan Forum of World Civilizations στην Κίνα

Συμμετοχή στο 11th Nishan Forum of World Civilizations στην Κίνα

Η κ. Αθηνά Μπάζου, επίκουρη καθηγήτρια του Τμήματος Φιλολογίας, έλαβε μέρος στο 11th Nishan Forum of World Civilizations, ως προσκεκλημένη ομιλήτρια, στην Κίνα κι παρουσίασε ομιλία με θέμα: “Ancient Pandemics in Greece and China: Concepts, Prejudices, Lessons”. Το Nishan Forum είναι μια τεράστια διοργάνωση στην επαρχία Sandong, στη γενέτειρα του Κομφούκιου, στο Qufu, η οποία […]

Διάκριση του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ σε Παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργικής γραφής στα γαλλικά

Διάκριση του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ σε Παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργικής γραφής στα γαλλικά

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε τη διάκριση του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ στον παγκόσμιο λογοτεχνικό διαγωνισμό Florilège, όπου οι σπουδαστές του απέσπασαν το δεύτερο (2ο) βραβείο στην κατηγορία «Nouvelle» (Διήγημα) για το έτος 2025. Η συμμετοχή των σπουδαστών του τμήματος Γ3-επίπεδο Β1 στη συγκεκριμένη διοργάνωση εντάσσεται στο πλαίσιο της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας ως ξένης […]

Η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ συναντά τη Δημόσια Ιστορική Κεντρική Βιβλιοθήκη Χίου «Κοραής»

Η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ συναντά τη Δημόσια Ιστορική Κεντρική Βιβλιοθήκη Χίου «Κοραής»

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του πρώτου αποκεντρωμένου Θερινού Σχολείου Ανθρωπιστικών Επιστημών στη Χίο με τίτλο: Η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ συναντά τη Δημόσια Ιστορική Κεντρική Βιβλιοθήκη Χίου «Κοραής». Το Θερινό Σχολείο διοργάνωσε η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ, μετά από πρωτοβουλία του Διεπιστημονικού Εργαστήριου της Σχολής «Γλωσσολογία και Διδασκαλία της Γραμματικής», σε συνεργασία με […]

Επίσκεψη του καθηγητή George Sirrakos στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Επίσκεψη του καθηγητή George Sirrakos στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Την Πέμπτη 12/06/2025, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Καθηγητή George Sirrakos και ομάδας φοιτητών και φοιτητριών από το Kutztown University of Pennsylvania, College of Education, Department of Secondary Education στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τον Καθηγητή Sirrakos και την ομάδα φοιτητών και φοιτητριών που τον συνόδευαν υποδέχτηκαν στους χώρους του Τμήματος ο Καθηγητής Χρήστος Παρθένης, η Αναπληρώτρια […]

Πρόσκληση για την υποβολή υποψηφιοτήτων στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ελληνογαλλικές Σπουδές στη Λογοτεχνία, τον Πολιτισμό και τη Μετάφραση»

Πρόσκληση για την υποβολή υποψηφιοτήτων στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ελληνογαλλικές Σπουδές στη Λογοτεχνία, τον Πολιτισμό και τη Μετάφραση»

Το Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών προκηρύσσει, για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο Ελληνογαλλικές Σπουδές στη Λογοτεχνία, τον Πολιτισμό και τη Μετάφραση (ΦΕΚ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗΣ 2505/29-6-2018, τ. Β’) με τις εξής δύο (2) κατευθύνσεις: 1. – Λογοτεχνία και πολιτισμός 2. – Μετάφραση Στο εν λόγω Πρόγραμμα […]

Συμμετοχή στο 11th Nishan Forum of World Civilizations στην Κίνα

Συμμετοχή στο 11th Nishan Forum of World Civilizations στην Κίνα

Η κ. Αθηνά Μπάζου, επίκουρη καθηγήτρια του Τμήματος Φιλολογίας, έλαβε μέρος στο 11th Nishan Forum of World Civilizations, ως προσκεκλημένη ομιλήτρια, στην Κίνα κι παρουσίασε ομιλία με θέμα: “Ancient Pandemics in Greece and China: Concepts, Prejudices, Lessons”. Το Nishan Forum είναι μια τεράστια διοργάνωση στην επαρχία Sandong, στη γενέτειρα του Κομφούκιου, στο Qufu, η οποία […]

Διάκριση του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ σε Παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργικής γραφής στα γαλλικά

Διάκριση του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ σε Παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργικής γραφής στα γαλλικά

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε τη διάκριση του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ στον παγκόσμιο λογοτεχνικό διαγωνισμό Florilège, όπου οι σπουδαστές του απέσπασαν το δεύτερο (2ο) βραβείο στην κατηγορία «Nouvelle» (Διήγημα) για το έτος 2025. Η συμμετοχή των σπουδαστών του τμήματος Γ3-επίπεδο Β1 στη συγκεκριμένη διοργάνωση εντάσσεται στο πλαίσιο της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας ως ξένης […]

Η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ συναντά τη Δημόσια Ιστορική Κεντρική Βιβλιοθήκη Χίου «Κοραής»

Η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ συναντά τη Δημόσια Ιστορική Κεντρική Βιβλιοθήκη Χίου «Κοραής»

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του πρώτου αποκεντρωμένου Θερινού Σχολείου Ανθρωπιστικών Επιστημών στη Χίο με τίτλο: Η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ συναντά τη Δημόσια Ιστορική Κεντρική Βιβλιοθήκη Χίου «Κοραής». Το Θερινό Σχολείο διοργάνωσε η Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ, μετά από πρωτοβουλία του Διεπιστημονικού Εργαστήριου της Σχολής «Γλωσσολογία και Διδασκαλία της Γραμματικής», σε συνεργασία με […]

Επίσκεψη του καθηγητή George Sirrakos στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Επίσκεψη του καθηγητή George Sirrakos στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Την Πέμπτη 12/06/2025, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Καθηγητή George Sirrakos και ομάδας φοιτητών και φοιτητριών από το Kutztown University of Pennsylvania, College of Education, Department of Secondary Education στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τον Καθηγητή Sirrakos και την ομάδα φοιτητών και φοιτητριών που τον συνόδευαν υποδέχτηκαν στους χώρους του Τμήματος ο Καθηγητής Χρήστος Παρθένης, η Αναπληρώτρια […]

Πρόσκληση για την υποβολή υποψηφιοτήτων στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ελληνογαλλικές Σπουδές στη Λογοτεχνία, τον Πολιτισμό και τη Μετάφραση»

Πρόσκληση για την υποβολή υποψηφιοτήτων στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ελληνογαλλικές Σπουδές στη Λογοτεχνία, τον Πολιτισμό και τη Μετάφραση»

Το Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών προκηρύσσει, για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο Ελληνογαλλικές Σπουδές στη Λογοτεχνία, τον Πολιτισμό και τη Μετάφραση (ΦΕΚ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗΣ 2505/29-6-2018, τ. Β’) με τις εξής δύο (2) κατευθύνσεις: 1. – Λογοτεχνία και πολιτισμός 2. – Μετάφραση Στο εν λόγω Πρόγραμμα […]

Βραβείο Καλύτερης Δημοσίευσης 2025 στο περιοδικό Intelligent and Converged Networks στον Γ. Αλεξανδρόπουλο

Βραβείο Καλύτερης Δημοσίευσης 2025 στο περιοδικό Intelligent and Converged Networks στον Γ. Αλεξανδρόπουλο

Ο Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος έλαβε το Best Paper Award 2025 από το περιοδικό Intelligent and Converged Networks (https://www.sciopen.com/journal/2708-6240) για τη δημοσίευση: M. Jian, G. C. Alexandropoulos, E. Basar, C. Huang, R. Liu, Y. Liu, and C. Yuen, “Reconfigurable intelligent surfaces for wireless communications: Overview of hardware designs, channel models, and estimation […]

Νέο βιβλίο από τον καθηγητή του ΕΚΠΑ, Στέλιο Παπαθανασόπουλο και τον καθηγητή του IULM University, Andrea Miconi

Νέο βιβλίο από τον καθηγητή του ΕΚΠΑ, Στέλιο Παπαθανασόπουλο και τον καθηγητή του IULM University, Andrea Miconi

Το νέο βιβλίο με τίτλο “The European Media in the Platform Era: Realities and Tendencies”, σε επιμέλεια των καθηγητών Στέλιου Παπαθανασόπουλου και Andrea Miconi, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Springer, εξετάζει τις ριζικές αλλαγές που αναδιαμορφώνουν το ευρωπαϊκό τοπίο των μέσων ενημέρωσης, εντός ενός πλαισίου ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, πολιτικών μεταβολών και οικονομικών πιέσεων. Το έργο […]

Harvard και ΕΚΠΑ: Εντατικό Αγγλόφωνο Πρόγραμμα Σπουδών «CLINICAL EPIDEMIOLOGY: FROM THEORY TO APPLICATION»

Harvard και ΕΚΠΑ: Εντατικό Αγγλόφωνο Πρόγραμμα Σπουδών «CLINICAL EPIDEMIOLOGY: FROM THEORY TO APPLICATION»

Στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας των Πανεπιστημίων Harvard και ΕΚΠΑ, το οποίο αφορά τη συνεργασία των Τμημάτων Επιδημιολογίας του T.H. Chan School of Public Health και Ιατρικής Σχολής των δύο Πανεπιστημίων, ανακοινώνεται ότι για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, το πρόγραμμα Εντατικού Αγγλόφωνου Προγράμματος Σπουδών με τίτλο «CLINICAL EPIDEMIOLOGY: FROM THEORY TO APPLICATION», το οποίο οδηγεί […]

Παράταση Β’ Κύκλου Αιτήσεων για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “MSc Internal Audit, Risk Management & Compliance” του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ

Παράταση Β’ Κύκλου Αιτήσεων για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “MSc Internal Audit, Risk Management & Compliance” του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ

Λόγω του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος, ανακοινώνουμε με χαρά την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Internal Audit, Risk Management & Compliance – NKUA IARC, του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το μοναδικό εξειδικευμένο Πρόγραμμα στην Ελλάδα που θεραπεύει πολυδιάστατα & ολιστικά τον Εσωτερικό Έλεγχο, τη Διαχείριση Κεφαλαίων & Κινδύνων & την Κανονιστική Συμμόρφωση, […]

Συνέντευξη του Ομότιμου Καθηγητή Παναγιώτη Ε. Πετράκη στο Liberal.gr

Συνέντευξη του Ομότιμου Καθηγητή Παναγιώτη Ε. Πετράκη στο Liberal.gr

Τις λεπτομέρειες του deal ανάμεσα στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, τους δασμούς και τις συνέπειες για τη διεθνή οικονομία ανέλυσε σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Liberal ο Ομότιμος καθηγητής Οικονομικών Επιστημών στο ΕΚΠΑ, Παναγιώτης Ε. Πετράκης. Μεταξύ άλλων, ο Παναγιώτης Ε. Πετράκης χαρακτηρίζει αναγκαία την ενίσχυση της καινοτομίας στην Ευρώπη των 27 για τη βελτίωση […]

Η Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ αναδεικνύει το ραγδαία εξελισσόμενο έργο της Χειρουργικής Κλινικής Μεταμόσχευσης Ήπατος στο ΓΝΑ «Λαϊκό»

Η Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ αναδεικνύει το ραγδαία εξελισσόμενο έργο της Χειρουργικής Κλινικής Μεταμόσχευσης Ήπατος στο ΓΝΑ «Λαϊκό»

Η Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ αναδεικνύει με υπερηφάνεια το ραγδαία εξελισσόμενο έργο της νεοσύστατης Χειρουργικής Κλινικής Μεταμόσχευσης Ήπατος και Χειρουργικής Ηπατοπαθών, που λειτουργεί στο ΓΝΑ «Λαϊκό» υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Χειρουργικής και Μεταμοσχεύσεων κ. Γεωργίου Σωτηρόπουλου. Η Κλινική, μοναδική στο δημόσιο σύστημα υγείας της χώρας, ενισχύει ουσιαστικά το πρόγραμμα μεταμοσχεύσεων ήπατος, αποτελώντας πρότυπο επιστημονικής […]

Νέο βιβλίο από τον καθηγητή του ΕΚΠΑ, Στέλιο Παπαθανασόπουλο και τον καθηγητή του IULM University, Andrea Miconi

Νέο βιβλίο από τον καθηγητή του ΕΚΠΑ, Στέλιο Παπαθανασόπουλο και τον καθηγητή του IULM University, Andrea Miconi

Το νέο βιβλίο με τίτλο “The European Media in the Platform Era: Realities and Tendencies”, σε επιμέλεια των καθηγητών Στέλιου Παπαθανασόπουλου και Andrea Miconi, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Springer, εξετάζει τις ριζικές αλλαγές που αναδιαμορφώνουν το ευρωπαϊκό τοπίο των μέσων ενημέρωσης, εντός ενός πλαισίου ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, πολιτικών μεταβολών και οικονομικών πιέσεων. Το έργο […]

Harvard και ΕΚΠΑ: Εντατικό Αγγλόφωνο Πρόγραμμα Σπουδών «CLINICAL EPIDEMIOLOGY: FROM THEORY TO APPLICATION»

Harvard και ΕΚΠΑ: Εντατικό Αγγλόφωνο Πρόγραμμα Σπουδών «CLINICAL EPIDEMIOLOGY: FROM THEORY TO APPLICATION»

Στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας των Πανεπιστημίων Harvard και ΕΚΠΑ, το οποίο αφορά τη συνεργασία των Τμημάτων Επιδημιολογίας του T.H. Chan School of Public Health και Ιατρικής Σχολής των δύο Πανεπιστημίων, ανακοινώνεται ότι για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, το πρόγραμμα Εντατικού Αγγλόφωνου Προγράμματος Σπουδών με τίτλο «CLINICAL EPIDEMIOLOGY: FROM THEORY TO APPLICATION», το οποίο οδηγεί […]

Παράταση Β’ Κύκλου Αιτήσεων για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “MSc Internal Audit, Risk Management & Compliance” του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ

Παράταση Β’ Κύκλου Αιτήσεων για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “MSc Internal Audit, Risk Management & Compliance” του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ

Λόγω του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος, ανακοινώνουμε με χαρά την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Internal Audit, Risk Management & Compliance – NKUA IARC, του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το μοναδικό εξειδικευμένο Πρόγραμμα στην Ελλάδα που θεραπεύει πολυδιάστατα & ολιστικά τον Εσωτερικό Έλεγχο, τη Διαχείριση Κεφαλαίων & Κινδύνων & την Κανονιστική Συμμόρφωση, […]

Συνέντευξη του Ομότιμου Καθηγητή Παναγιώτη Ε. Πετράκη στο Liberal.gr

Συνέντευξη του Ομότιμου Καθηγητή Παναγιώτη Ε. Πετράκη στο Liberal.gr

Τις λεπτομέρειες του deal ανάμεσα στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, τους δασμούς και τις συνέπειες για τη διεθνή οικονομία ανέλυσε σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Liberal ο Ομότιμος καθηγητής Οικονομικών Επιστημών στο ΕΚΠΑ, Παναγιώτης Ε. Πετράκης. Μεταξύ άλλων, ο Παναγιώτης Ε. Πετράκης χαρακτηρίζει αναγκαία την ενίσχυση της καινοτομίας στην Ευρώπη των 27 για τη βελτίωση […]

Η Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ αναδεικνύει το ραγδαία εξελισσόμενο έργο της Χειρουργικής Κλινικής Μεταμόσχευσης Ήπατος στο ΓΝΑ «Λαϊκό»

Η Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ αναδεικνύει το ραγδαία εξελισσόμενο έργο της Χειρουργικής Κλινικής Μεταμόσχευσης Ήπατος στο ΓΝΑ «Λαϊκό»

Η Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ αναδεικνύει με υπερηφάνεια το ραγδαία εξελισσόμενο έργο της νεοσύστατης Χειρουργικής Κλινικής Μεταμόσχευσης Ήπατος και Χειρουργικής Ηπατοπαθών, που λειτουργεί στο ΓΝΑ «Λαϊκό» υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Χειρουργικής και Μεταμοσχεύσεων κ. Γεωργίου Σωτηρόπουλου. Η Κλινική, μοναδική στο δημόσιο σύστημα υγείας της χώρας, ενισχύει ουσιαστικά το πρόγραμμα μεταμοσχεύσεων ήπατος, αποτελώντας πρότυπο επιστημονικής […]

Το Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Ε.Κ.Π.Α. το οποίο εγκαινιάστηκε στις 3 Μαΐου του 1837, αρχικά στεγάστηκε σε ένα ανακαινισμένο οθωμανικό κτήριο στη βορειοανατολική πλευρά της Ακρόπολης, το οποίο στις μέρες μας έχει ανακαινιστεί και λειτουργεί ως Μουσείο του Πανεπιστημίου. Αρχικά ονομάστηκε «Οθωνικό Πανεπιστήμιο» από το όνομα του πρώτου βασιλιά της Ελλάδας Όθωνα και αποτελούνταν από 4 ακαδημαϊκά Τμήματα με 52 φοιτητές. Καθώς αποτελούσε το πρώτο Πανεπιστήμιο του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, αλλά και της ευρύτερης βαλκανικής και μεσογειακής περιοχής, απέκτησε σημαντικό κοινωνικο-ιστορικό ρόλο, ο οποίος υπήρξε καθοριστικός για την παραγωγή συγκεκριμένης γνώσης και πολιτισμού μέσα στη χώρα.

Stay Connected

Ακολουθήστε το hub.uoa.gr στα Social Media

Newsletter

Γραφτείτε για να λαμβάνετε ενημερώσεις

closebutton
Μετάβαση στο περιεχόμενο