Στον ιστοχώρο reformer.gr δημοσιεύτηκε άρθρο με τίτλο Φιλολογικές Σπουδές: Συρρίκνωση ή ευκαιρία για ανάπτυξη; της Καθηγήτριας Μεθοδολογίας της Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Αντιπροέδρου ΔΟΑΤΑΠ, κυρίας Μαρίζας Φουντοπούλου.
Στο άρθρο της αναφέρει μεταξύ άλλων τα κάτωθι:
Η χαμηλή βάση εισαγωγής στα Τμήματα φιλολογικών σπουδών αποτελεί ευκαιρία για εγρήγορση και όχι για παραίτηση. Ως επιστημονική κοινότητα οφείλουμε να συμβάλουμε στην έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου για τη φυσιογνωμία, το ρόλο και τη χρηστικότητα των φιλολογικών, και ευρύτερα ανθρωπιστικών σπουδών, για τη σύνδεση της πληροφορίας και της δεξιότητας, που απορρέουν από τις ανθρωπιστικές σπουδές, με την καθημερινότητα και τις εμπειρίες των παιδιών, για την επικαιροποίηση των μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης, για την καλλιέργεια μιας κουλτούρας που δεν θα υπηρετεί τεχνικές της εξαρχής ήσσονος, αλλά της κατάλληλης προσπάθειας, για την ευελιξία των πανεπιστημιακών προγραμμάτων των φιλολογικών σπουδών, ώστε να βρεθούν και άλλες διέξοδοι και να αποδεσμευθούν τα πτυχία από την αποκλειστική, μαζική κατεύθυνση προς την εκπαίδευση, η οποία πρέπει να στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς που δεν βρέθηκαν τυχαία στη σχολική τάξη!
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: https://reformer.gr/filologikes-spoydes-syrriknosi-i-eykairia-gia-anaptyxi/