Ο Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου (ΟΣΔΕΛ) οργανώνει και διευθύνει καμπάνια με στόχο την επαναφορά του ζητήματος της ανάγνωσης στο δημόσιο διάλογο.


Η καμπάνια θα διαρκέσει έως και τις 8 Νοεμβρίου 2022 και η δράση της βασίζεται και έχει ως επικοινωνιακό εργαλείο έρευνα του Καθηγητή Κοινωνιολογίας του Τμήματος Επικοινωνία και Μ.Μ.Ε. του ΕΚΠΑ, κ. Νίκου Παναγιωτόπουλου με τίτλο «Αναγνώσεις, αναγνώστες και αναγνώστριες, το βιβλίο και το κοινό του στην Ελλάδα», η οποία χρηματοδοτήθηκε από τον ΟΣΔΕΛ και θα εκδοθεί τέλη Οκτώβρη από τις εκδόσεις Gutenberg (όπως και μια σύντομη αλλά και εμπλουτισμένη εκδοχή της από τις εκδόσεις Καρδαμίτσα-Ινστιτούτο του βιβλίου με τίτλο Η αγάπη για την ανάγνωση).
Η εν λόγω καμπάνια θα κορυφωθεί στις 8 Νοεμβρίου 2022 στις 19.00 με την παρουσίαση της έρευνας και του βιβλίου στο Ωδείο Αθηνών, αμφιθέατρο Ιωάννης Δεσποτόπουλος, στις 19.00.
Ακολουθούν φωτογραφίες αφισών που αναρτώνται σε 17 σταθμούς του μετρό και οι οποίες θα παραμείνουν έως τις 9 Νοεμβρίου.


