Την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Ιστορίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην Πλάκα η ημερίδα ‘Κοινωνικό Μάρκετινγκ και Κοινωνική Αλλαγή: Στρατηγικές, Αντίκτυπος και Μελλοντικές Κατευθύνσεις’.
Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του ΕΚΠΑ, με αφορμή το έργο ‘Ανάπτυξη νέων μηνυμάτων, με βάση δεδομένα βασισμένα στο νευρομάρκετινγκ, για την καλύτερη προώθηση των διαγνωστικών εξετάσεων καρκίνου του μαστού’, που υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU (Φορέας Υλοποίησης: ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.).
Το ερευνητικό έργο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του ΕΚΠΑ.
Την ημερίδα συντόνισε ο Καθηγητής Γιώργος Τσουρβάκας, Επιστημονικά Υπεύθυνος του χρηματοδοτούμενου έργου, ενώ απήυθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, Καθηγητής Δημήτρης Θωμάκος.
Στην ημερίδα μίλησαν η Δρ. Ιωάννα Υφαντίδου, Μεταδιδάκτορας του Τμήματος, η οποία παρουσίασε τα αποτελέσματα του έργου και περιέγραψε ουσιώδεις συστάσεις για τον σχεδιασμό αποτελεσματικών, πειστικών και αξιόπιστων διαφημίσεων προώθησης του προσυμπτωματικού ελέγχου για τον καρκίνο του μαστού. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία, καθώς, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Ελληνικού Υπουργείου Υγείας, ο καρκίνος του μαστού αποτελεί την κύρια αιτία θανάτου από καρκίνο στις γυναίκες στην Ελλάδα.
Επιπλέον, στην ημερίδα συμμετείχε ο συγγραφέας και Πρόεδρος της Ogilvy Ελλάδος, κ. Γιάννης Ευσταθιάδης, ο οποίος παρουσίασε κάποιες πολύ επιτυχημένες κοινωνικές καμπάνιες που στοχεύουν στην αλλαγή της συμπεριφοράς των πολιτών. Επίσης, ο κ. Βασίλειος Μαυρικάκης, υποψήφιος Διδάκτορας του Τμήματος, μίλησε για τις διαφορές χάραξης διαφημιστικών καμπανιών μεταξύ των επιχειρήσεων με κοινωνικό προσανατολισμό (purpose-driven brands) και των υπολοίπων.
