Το Σάββατο 9 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η ημερίδα με τίτλο «Στηρίζοντας τη σχολική κοινότητα στην περίοδο πανδημίας COVID-19: Ανάγκες, Πρακτικές και Παρεμβάσεις». Η διοργάνωση της ημερίδας υλοποιήθηκε από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του Κύκλου ημερίδων Σχολικής Ψυχολογίας «Διά-λογοι στήριξης και συνεργασίας στη σχολική κοινότητα» με επιστ.υπεύθυνη την καθ.Σίσσυ Χατζηχρήστου. Την ημερίδα παρακολούθησαν πάνω από 870 συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί, στελέχη εκπαίδευσης, ειδικοί ψυχικής υγείας, επαγγελματίες που εργάζονται σε εκπαιδευτικά πλαίσια, καθώς και προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές/τριες.
Σκοπός της ημερίδας αποτέλεσε η υποστήριξη των σχολικών κοινοτήτων και των οικογενειών/δομών φιλοξενίας παιδιών για την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών/τριών στην περίοδο της πανδημίας ως συνέχεια των πολυετών δράσεων του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, και του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» ΕΚΠΑ, για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων σε περιόδους κρίσης. Ειδικότερα, στην ημερίδα παρουσιάστηκαν οι ευρύτερες προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τα παιδιά/έφηβοι, οι οικογένειες και οι σχολικές/εκπαιδευτικές κοινότητες, καθώς και δράσεις / παρεμβάσεις στήριξης που υλοποιήθηκαν σχετικά με την ανταπόκριση στις εκπαιδευτικές και ψυχολογικές ανάγκες των μαθητών/τριών σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας.
Οι συμμετέχοντες ομιλητές και ομιλήτριες –ειδικοί ψυχικής υγείας και εκπαιδευτικοί- από διαφορετικούς φορείς και εκπαιδευτικά πλαίσια (διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης και τύπων σχολείων) συμμετείχαν με τις εισηγήσεις τους σε έναν «διάλογο» που δομήθηκε αξιοποιώντας τη διεπιστημονική οπτική στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών και επαγγελματιών/ ειδικών ψυχικής υγείας διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης και πλαισίων.