Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Θερινό Σχολείο: «Βιωματικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών και Επιχειρηματικότητας» στο πλαίσιο του έργου nexus monARC

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πενθήμερο θερινό σχολείο με τίτλο «Βιωματικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών και Επιχειρηματικότητας», το οποίο διοργανώθηκε στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων Επιστήμης των Πολιτών του ερευνητικού έργου Horizon EUnexus monARC. Το θερινό σχολείο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, το Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος, και το Γραφείο Προσέλκυσης Χρηματοδοτήσεων του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Από τη Δευτέρα 17 Ιουνίου έως την Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024, δεκαεννέα μαθητές και μαθήτριες των τάξεων ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ Γυμνασίου των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα δυναμικό πρόγραμμα που συνδύασε την επιστήμη και την επιχειρηματικότητα. Κεντρικός στόχος ήταν η εξάσκηση των παιδιών σε τρόπους συλλογής πειραματικών δεδομένων Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας και Γεωβιολογίας με σκοπό την παρακολούθηση της ποιότητας του θαλάσσιου και παράκτιου περιβάλλοντος.

Οι δραστηριότητες, οι οποίες αποτελούν μέρος της βιβλιοθήκης δράσεων Επιστήμης των Πολιτών στο πλαίσιο του nexus monARC, πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες τοποθεσίες, όπως οι χώροι του Αρσάκειου Ψυχικού, η παραλία Χαμoλιά Βραυρώνας και τα Εργαστήρια τού Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος και Βιολογίας του Ε.Κ.Π.Α. Ειδικά οι εργαστηριακές δραστηριότητες έδωσαν στους μαθητές και τις μαθήτριες τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας, να έρθουν σε επαφή με σύγχρονες αναλυτικές τεχνικές, να εξοικειωθούν με πειραματικές μετρήσεις φυσικών μεγεθών και να κατανοήσουν καλύτερα το φυσικό περιβάλλον στο οποίο ζουν. Ανέπτυξαν επίσης δεξιότητες συλλογής και αξιολόγησης δεδομένων που επηρεάζουν το θαλάσσιο περιβάλλον, ενώ παράλληλα εμπλούτισαν τη γνώση τους και ανέπτυξαν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης.

ΕΚΠΑ © 2024. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Μετάβαση στο περιεχόμενο
EN