Στο πλαίσιο του 46th International School Psychology Association Conference, July 16-19, Coimbra, Portugal διοργανώθηκε από την καθ. Σίσσυ Χατζηχρήστου, Past President of the International School Psychology Association και chair of ISPA School Psychology Trainers Task Force, Στρογγυλό Τραπέζι με τίτλο Critical issues in Social Justice training and practice in School Psychology: Trainers’ and students’ perspectives.
Στο πρώτο μέρος του Στρογγυλού Τραπεζιού συμμετείχαν η καθ. Σ. Χατζηχρήστου και μέλη ΔΕΠ/ διδάσκοντες-ουσες ΠΜΣ Σχολικής Ψυχολογίας Πανεπιστημίων διαφορετικών χωρών (Βραζιλίας, ΗΠΑ, Ιταλίας, Μεγ. Βρετανίας), ενώ στο δεύτερο μέρος συμμετείχαν μεταπτυχιακοί φοιτητές/τριες των αντίστοιχων προγραμμάτων και η μεταπτυχιακή φοιτήτρια του ΠΜΣ Σχολική Ψυχολογία, ΕΚΠΑ Κ. Παπαϊωάννου.
Έγινε επίσης παρουσίαση από τους συν-επιμελητές καθ. Σ. Χατζηχρήστου και καθ. S. Jimerson του συλλογικού διεθνούς τόμου Hatzichristou, C., Nastasi, B., & Jimerson, S. (Εds.). Handbook of school psychology in a global context. Transnational approaches to support children, families and school communities. Springer ( https://doi.org/10.1007/978-3-031-69541-4) που περιλαμβάνει κεφάλαια για όλους τους τομείς σύγχρονων προσεγγίσεων, έρευνας, εκπαίδευσης και πρακτικής της Σχολικής Ψυχολογίας με συγγραφείς συναδέλφους που εργάζονται σε εκπαιδευτικά συστήματα διαφορετικών χωρών.
Διοργανώθηκαν επίσης (α) συμπόσιο με τίτλο “Advancing social justice in schools: Promoting mental health and positive school climate” που συμμετείχαν η καθ. Χ. Χατζηχρήστου, η επικ.καθ. Α. Λαμπροπούλου, η δρ. Β. Νικολοπούλου, ΕΔΙΠ, οι μεταπτυχιακοί/ές φοιτητές/τριες του ΠΜΣ Σχολική Ψυχολογία, ΕΚΠΑ Κ. Παπαϊωάννου και Α. Σακκά και οι απόφοιτοι Α. Γιαννακοπούλου, Λ. Πέτσης και (β) συμπόσιο με τίτλο “Social-emotional competence in school communities: Enhancing teacher efficacy, school climate, and child adjustment» με εισηγήσεις των αποφοίτων του ΠΜΣ Α. Γιαννακοπούλου, Λ. Πέτση και Ν. Ροζή. Τέλος στο πλαίσιο του συνεδρίου απονεμήθηκε στην απόφοιτη Α. Γιαννακοπούλου το Cal Catterall Fund Award.
