Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Δράσεις υποστήριξης σχολείων Θεσσαλίας από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ

Picture3
Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου

Μέλη της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ με διευθύντρια την κ. Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, καθ. Σχολικής Ψυχολογίας, συμβάλλοντας στις προσπάθειες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης των σχολικών κοινοτήτων στη Θεσσαλία του ΥΠΑΙΘΑ και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση για επιμορφωτικές συναντήσεις και διεξήγαν διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο-webinar ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών και στελεχών ΚΕΔΑΣΥ την Πέμπτη, 14/09/2023.

Επιπλέον αναπτύχθηκαν και στάλθηκαν στα σχολεία της Θεσσαλίας μετά την έγκριση και του ΙΕΠ, τα ακόλουθα έντυπα για εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες με στόχο την παροχή κατευθύνσεων και χρήσιμων επισημάνσεων για την στήριξη των παιδιών και των εφήβων στο σχολείο και την οικογένεια μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής:

-Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου Δ., Φραγκιαδάκη Δ., (2023). Κατευθύνσεις για την επιστροφή στο σχολείο και στην τάξη μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ

http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/articles/entipo_stiriksis_sxoleiwn_thessalias_ekpa.pdf

https://www.facebook.com/schoolpsychlab/

-Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, θ., Λιανός, Π., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου Δ., Φραγκιαδάκη Δ., (2023). Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς/κηδεμόνες για την ψυχοκοινωνική στήριξη των παιδιών μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.

http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/articles/entipo_goneon_stiriksis_sxoleiwn_thessalias_ekpa.pdf

https://www.facebook.com/schoolpsychlab/

Οι δράσεις αποτελούν συνέχεια της πολυετούς παροχής υπηρεσιών για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των σχολικών κοινοτήτων σε περιόδους κρίσεων του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας και του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία», Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.

ΕΚΠΑ © 2024. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Μετάβαση στο περιεχόμενο
EN