Η ομάδα μπάσκετ της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ διακρίθηκε στο 1ο τουρνουά που οργανώθηκε από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο κατακτώντας την πρώτη θέση! Μετά από ένα ματς-ντέρμπι ενάντια στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στην πρώτη φάση του πρωταθλήματος (σκορ 47-45) η ομάδα μας αντιμετώπισε το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο στον τελικό.
Το κλίμα στο κλειστό γήπεδο του Εσπέρου Καλλιθέας ήταν μοναδικό, με τις κερκίδες γεμάτες με φοιτητές από τις δύο σχολές. Το παιχνίδι διεξήχθη με ευγενή αγωνιστική άμιλλα και υγιή συναγωνισμό, με το αποτέλεσμα να κρίνεται ξανά στα τελευταία δευτερόλεπτα! Απονεμήθηκαν αναμνηστικά τρόπαια και στις δύο ομάδες, ενώ ακολούθησαν ομαδικές φωτογραφίες και συζητήσεις των παικτών. Η υποστήριξη και η ευρεία συμμετοχή στο τουρνουά αποδεικνύει την αθλητική διάθεση της σχολής μας, και την επιθυμία ανανέωσης του ραντεβού με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και τα επόμενα χρόνια!



