Η ομάδα της Ιατρικής Σχολής αναδείχτηκε πρωταθλήτρια Ποδοσφαίρου Super Cup, έναντι του Τμήματος Φαρμακευτικής, με τελικό αποτέλεσμα 3-2. Ο αγώνας διεξήχθη μέσα σε κλίμα υγιούς συναγωνισμού και ευγενούς άμιλλας, δίνοντας τη δυνατότητα στους θεατές να χειροκροτήσουν τους αγωνιζόμενους, ενθαρρύνοντάς τους μέσα από αυτό να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.
Τις ομάδες καθοδήγησαν ως προπονητές οι γυμναστές ΠΕ Φυσικής Αγωγής του Γραφείου Αθλητικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Φοιτητικής Μέριμνας κ.κ. Μαριόλης Σωτήρης και Μαραγκός Χρήστος.
