Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Έντυπο ψυχοκοινωνικής προσαρμογής για τη νέα σχολική χρονιά, Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας

Έντυπο ψυχοκοινωνικής προσαρμογής για τη νέα σχολική χρονιά με τίτλο “Η νέα σχολική χρονιά κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης COVID19: Προκλήσεις, ανάγκες και προοπτικές για την ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής προσαρμογής των μαθητών και μαθητριών (Σχολ. Έτος 2021-2022)κυκλοφόρησε από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας (Τμήμα Ψυχολογίας) του Πανεπιστημίου Αθηνών με διευθύντρια τη Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας, και επιστημονικούς Συνεργάτες τον Δρ. Θ. Υφαντή, τη Δρ. Κ. Λαμπροπούλου και τον Υποψ. Δρ. Γ. Γεωργουλέα.

Στο συγκεκριμένο έντυπο παρουσιάζονται βασικές κατευθύνσεις για τη στήριξη των παιδιών και εφήβων για την επιστροφή στο σχολείο σε περίοδο υγειονομικής κρίσης τη νέα σχολική χρονιά (2021-2022) (βλ. προηγούμενα έντυπα Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/index.php/2020-03-27-17-58-58), λαμβάνοντας υπόψη την υπάρχουσα εμπειρία και βασικά ευρήματα ερευνών.

Συγκεκριμένα οι έρευνες υλοποιήθηκαν από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και αφορούσαν στη διερεύνηση διαστάσεων μαθησιακής και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης (σε δύο χρονικές φάσεις) σύμφωνα με τις αντιλήψεις όλων των
μελών της σχολικής κοινότητας (εκπαιδευτικών, γονέων/κηδεμόνων και μαθητών/τριών). Ακολούθησε έρευνα που υλοποιήθηκε από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σχετικά με διαστάσεις ψυχοκοινωνικής και μαθησιακής προσαρμογής και ανάγκες των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης.

ΕΚΠΑ © 2022. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος