Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Στις 20 Ιουνίου 2024, 6-9 μ.μ., πραγματοποιήθηκε, στη μεγάλη αίθουσα του Φ.Σ. «Παρνασσός», εκδήλωση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού προγράμματος με τίτλο «Ελληνικά θεατρικά κείμενα για παιδιά και εφήβους στη σκηνή του σχολείου και του θεάτρου» (Καταπίστευμα Κ. Τσαγκαδά, ΕΛΚΕ-Ε.Κ.Π.Α., επιστημονική υπεύθυνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μαρία Δημάκη-Ζώρα, μέλη της ερευνητικής ομάδας: Αιμιλία Καραντζούλη, Δρ. Ε.Κ.Π.Α., Κυριακή Παπαλεωνίδα, υπ. Δρ. Ε.Κ.Π.Α., Δημήτρης  Χατζηθεοδοσίου, Σκηνοθέτης – Θεατρολόγος).

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘΑ, Καθηγητής κ. Οδυσσέας Ζώρας, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ, κ. Γιάννης Κατσαρός, η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού και Δρ. Θεατρολογίας, κ. Ελένη Δουνδουλάκη, το μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης του Ε.Κ.Π.Α., Καθηγητήε κ. Αχιλλέας Χαλδαιάκης και ο Πρόεδρος του ΠΤΔΕ, Καθηγητής κ. Κώστας Σκορδούλης.  

Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια κ. Μαρία Δημάκη-Ζώρα παρουσίασε στην ομιλία της την ψηφιακή πλατφόρμα που δημιουργήθηκε, με την καταγραφή θεατρικών κειμένων για παιδικό και εφηβικό κοινό, από το 1896 έως σήμερα, με προτάσεις για εκπαιδευτικά σενάρια, με αρχειακό φωτογραφικό υλικό κ. ά., καθώς και τις μελλοντικές προοπτικές της επιστημονικής αυτής έρευνας. Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια κ. Κλειώ Φανουράκη, στη σύντομη ομιλία της, παρουσίασε στοιχεία και προτάσεις για τη σύνδεση του Θεάτρου για παιδιά με το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Στο δεύτερο μέρος ακολούθησε στρογγυλό τραπέζι με τη συμμετοχή καταξιωμένων δημιουργών του θεάτρου για ανήλικους θεατές, με συντονισμό του μέλους Ε.Ε.Π. του Π.Τ.Δ.Ε., κ. Τάκη Τζαμαργιά. Συνομίλησαν οι: Δημήτρης Δεγαΐτης, Άνδρη Θεοδότου, Βασίλης Κουκαλάνι, Βασίλης Μαυρογεωργίου, Κωνσταντίνα Νικολαΐδη, Βασίλης Παπαλαζάρου, Κάρμεν Ρουγγέρη, Εύα Στυλάντερ, διαβάστηκαν οι τοποθετήσεις των Γιάννη Καλαντζόπουλου και Ηλία Καρελλά, ενώ το πολυπληθές ακροατήριο χειροκρότησε και συμμετείχε με ενθουσιασμό.

ΕΚΠΑ © 2024. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Μετάβαση στο περιεχόμενο
EN